Ακούν μουσική, παρακολουθούν ταινίες και διαβάζουν τις ειδήσεις. Σύμφωνα με τα ευρήματα του τελευταίου Ευρωβαρόμετρου, η πλειονότητα των Ευρωπαίων πολιτών, ηλικίας 15 έως 45, χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, προκειμένου να διαβάσει τα πιο πρόσφατα νέα (72%). Επιπλέον, οι περισσότεροι ακούνε μουσική online τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα (63%), ενώ με την ίδια τουλάχιστον συχνότητα αναζητούν στον παγκόσμιο ιστό φωτογραφίες (54%) και παρακολουθούν ταινίες ή σειρές (53%).
Οι ιστοσελίδες με μουσικά video και οι σελίδες music-sharing είναι για τους Ευρωπαίους ο πιο δημοφιλής τρόπος να ακούν μουσική, με το 31% όλων των ερωτηθέντων να τα χρησιμοποιεί κατά κύριο λόγο. Δεύτερες σε δημοτικότητα υπηρεσίες για τη μουσική μεταξύ των Ευρωπαίων, σύμφωνα με το Ευρωβαρόμετρο, είναι οι επαγγελματικές υπηρεσίες music streaming (δωρεάν ή με πληρωμή), όπως δηλώνει το 22% των ερωτηθέντων. Ακολουθούν οι online ραδιοφωνικοί σταθμοί (16%) και έπονται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (14%). Μάλιστα, οι ηλικίες μεταξύ 15 και 24 ετών ακούνε μουσική online πιο συχνά σε σχέση με τα άτομα 25 έως 45 ετών (78% και 50% αντίστοιχα).
Τα websites με μουσικά video και οι σελίδες music-sharing εμφανίζουν τα πιο υψηλά ποσοστά χρήσης στην Κύπρο (57%) και στην Ουγγαρία (50%). Οι δε επαγγελματικές υπηρεσίες music streaming είναι πιο δημοφιλείς στη Σουηδία (46%), στη Φινλανδία (43%) και στη Δανία (37%).
Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, η πλειονότητα –71%– προτιμά τις δωρεάν υπηρεσίες, με την ελεύθερη πρόσβαση να συνιστά σημαντικό κριτήριο για την επιλογή ενός online τρόπου παρακολούθησης μουσικής. Το 53% αναφέρει ως σημαντικό κριτήριο την καλή ποιότητα του ήχου ή του video, με το 40% να κατονομάζει ως κριτήριο το ότι δεν χρειάστηκε να κάνει εγγραφή στο website.
Αντίστοιχη είναι η τάση μεταξύ των Ευρωπαίων και όσον αφορά την παρακολούθηση τηλεοπτικού περιεχομένου, με το online κανάλι να απολαμβάνει την ψήφο εμπιστοσύνης της πλειοψηφίας.
Σύμφωνα με το Ευρωβαρόμετρο, οι νέοι από 15 έως 24 ετών είναι πιο πιθανό να παρακολουθούν σειρές και ταινίες μέσω Διαδικτύου σε σχέση με τις ηλικίες 25-35 ετών (67% και 42% αντίστοιχα).