Το τρένο «Coradia iLint», οι δοκιμές του οποίου θα ολοκληρωθούν στο τέλος του έτους, εκπέμπει μόνο περισσευούμενο ατμό στην ατμόσφαιρα και αποτελεί εναλλακτική λύση, για τα 4.000 τρένα ντίζελ της χώρας. Το κρατίδιο της Κάτω Σαξονίας έχει παραγγείλει 14 από τα νέα τρένα από την γαλλική εταιρεία Alstom, και εφόσον κριθούν επιτυχημένα θα ακολουθήσουν και άλλα κρατίδια, αναφέρει η γερμανική Die Welt. Ενδιαφέρον για το τρένο αυτό εκδήλωσαν επίσης η Ολλανδία, η Δανία και η Νορβηγία.
Το «Coradia iLint», παρουσιάστηκε για πρώτη φορά σε εμπορική έκθεση του Βερολίνου τον Αύγουστο, και πρόκειται για το πρώτο υδρογονοκίνητο τρένο που θα μεταφέρει τακτικά επιβάτες σε μεγάλες αποστάσεις. Το τρένο τροφοδοτείται από τεράστιες μπαταρίες ιόντων λιθίου, οι οποίες παίρνουν την ενέργειά τους από μια δεξαμενή καυσίμου υδρογόνου στην οροφή του τρένου.
Όταν το υδρογόνο καίγεται με οξυγόνο παράγονται τεράστιες ποσότητες ενέργειας, με το νερό να αποτελεί το μόνο παραπροϊόν. Το τρένο μπορεί να ταξιδέψει περίπου 800 χιλιόμετρα την ημέρα με ταχύτητες έως και 140 χιλιόμετρα την ώρα, και ο μόνος ήχος που παράγει προέρχεται από τους τροχούς και την αντίσταση του αέρα. «Η Alstom είναι υπερήφανη που ξεκινά μια επανάσταση στον τομέα των καθαρών μεταφορών», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ανρί Πουπάρ-Λαφάρζ.